Uncategorized

Westwing niekwestionowanym liderem sprzedaży Home&Living

Liczba użytkowników Westwing przekroczyła już ponad 15 mln użytkowników. Klub zakupowy, oferujący meble oraz dodatki do wnętrz, działa w 12 krajach europejskich, Brazylii oraz Rosji.

„Zarówno w Polsce, jak i na całym świecie, Westwing jest niekwestionowanym liderem rynku Home & Living w Internecie. Sukces ten jest możliwy dzięki starannej selekcji marek, które każdego dnia prezentujemy naszym klientom. Każda kampania sprzedażowa jest pięknie prezentowana na stronie. W każdym kraju nad wyborem asortymentu i prezentacją produktów czuwa zespół doświadczonych stylistek” – mówi założyciel i Dyrektor Zarządzający Westwing Polska – Tomasz Kasperski, .

„Ambicją Westwing jest wykorzystanie w pełni potencjału ciągle rosnącego rynku Home & Living. Jego wartość obecnie przekracza 500 miliardów dolarów i dorównuje rynkowi mody. Nieuchronnym zjawiskiem jest przenoszenie sprzedaży do Internetu – mówi Tomasz Kasperski. Planujemy globalnie podwoić sprzedaż w ciągu następnych 12 miesięcy, zwiększyć zakres działania i osiągnąć próg rentowności w 2014 r. Nie jest to koniec ambicji Westwing. W przyszłości chcemy być największym międzynarodowym biznesem w kategorii Home & Living” – mówi założyciel i Dyrektor Zarządzający Westwing Polska – Przemysław Kowalewski.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *