Uncategorized

Polskie marki streetwearowe mają globalny zasięg

Polskie marki streetwearowe coraz częściej zdobywają klientów za granicą. Zaczęło się od Local Heroes czy MSBHV, a dziś takich firm są dziesiątki.

Dziewczyny z Local Heroes pokazały konkurencji już na początku kariery, jak to się robi. T-shirt swojego projektu wysłały na adres Justina Biebera. Jak znalazły jego adres? Oglądały z nim wywiady i filmiki, w których pokazuje swój dom i ogród, a następnie na mapie satelitarnej szukały w wytypowanej dzielnicy Hollywood parceli, która pasowała do założeń. Wysłały mu paczkę a Bieber założył koszulkę. Tak się zaczęła kariera polskich firm takich jak marki streetwearowe za granicą.

Od tej pory coraz częściej klienci wybierają świadomie rodzime firmy zamiast zagranicznej konkurencji. Sporo firm założyli raperzy, którzy swoją twarzą firmują ubrania, zwiększając wiarygodność brandów. Część marek założyli celebryci z innych branż. Trzeba dodać, że w dobie powszechnego dostępu do szwalni i mody na odzież dresową i bawełnianą, założenie takiej firmy stało się prostsze niż kiedykolwiek.

Możliwość komentowania Polskie marki streetwearowe mają globalny zasięg została wyłączona